miercuri, 18 iulie 2012

Poveste

Partea 1.

Bunaa.! Eu sunt Carlaa , am 17 ani si locuiesc in New York. Merg la cel mai bun liceu. Am ochii verzi , parul saten si sunt fata populara , dar fara fitee..

Pentru astea exista Anne. "Diva" nr1.! F*ck.! Infine.. Sunt singura la parinti , ai mei sunt plecati in Anglia si eu am ramas singura acasaa:)) Imi placee.! Sunt genul "rebela de treaba.!" . Am un iubitt.! Ahh.:x Il ador.'! Numele lui este Luis si suntem impreuna de 2 anii.!


Dragut nuu.?';;) Haideti sa incepem asaa.! Vacanta de varaaa! E vineri dupa-amiaza pe la 7 ..

Imi suna telefonul.

Eu:-Da.?
L:-Hei iubito.'!
Eu:-Buna Luii`.!
L:-Ce faci scumpo.?
Eu:-Binee>:D< .Tu?
L:-Ma plictisescc..Esti singura acasa.?
Eu:-Razi de mine nu.?:))
L:- Nu ,scuze:)).
Eu:-Vii pe la mine.? Mor aici singura de cald:))
L:-Daca vin eu stii ca o sa fie si mai cald nu.?
Eu:-Lasa ca racoresc eu situatia:)) Deci.?! Vii.?
L:-Ne vedem la tinee.
Eu:-Okk.:*:*Pupici.
L:-Te iubescc.!

E asa dragut baiatul astaaa>:D< . Cum ar putea renunta cineva la el..`? Partea nasoala este ca si Anne a pus ochii pe el , dar eu stiu ca e doar al meuu>:D<.

Decii[...]







*Partea 2*



E asa dragut baiatul astaaa>:D< . Cum ar putea renunta cineva la el..`? Partea nasoala este ca si Anne a pus ochii pe el , dar eu stiu ca e doar al meuu>:D<.

Decii..Imi iau un tricou alb si niste pantaloni blugi albastri si ma pun pe canapea , deschid televizorul si cineva suna la usa.

Ma duc repede sa vad cine e. Era Luiss♥ . Inainte sa zic ceva , ma ia in brate si ma saruta apoi imi sopteste L:-Off.! Iubit-o..Mi`a fost asa dor de tinee.! Te iubesc muult.! Stii.?:D
Eu:- Si mie mi`a fost dor de tinee.:x
L:- Asa sii..Ce o sa facem.?
Eu:- Nu stiu..Ai tu vreo idee.?:D
L:-Mmmnn..Da.! Hai sa mergem la localu` ala nou.:D
Eu:-Okk.! Stai sa ma imbrac.
L:-Binee:* Te iubescc.!
Eu:-Si euu.!:*

Ma duc repede sus si ma imbrac cu o rochita scurta neagra , imi indrept parul, imi iau niste aceesorii dragute , pantofii inalti si coborr.

L:-Uuu.!:x Ce frumoasa estii.!
Eu:-Mersii.
L:-Mergem.?
Eu:-Siigur.!


Am mers la el in masina si in 15 minute eram la local. Era ceva ciudat..Toate luminile erau inchise.

Eu:-E inchis.?!
L:-Nu stiu..Hai sa intram.!
Eu:-Ok.!:*

Intram , Luis deschide un bec si toti colegii si prieteni au strigat ,,La multi ani.!". WTF.?! Am uitat de tot ca e ziua mea.!

L:-La multi ani iubit-o.!:x
Eu:-Uuu.:x Mersii tuturor.! Am si uitat..:))
L:- Asta e din partea mea.

Scoate de la spate o cutiuta mica , rosie. O deschid si inauntru era jumatate de inimioara pe care era initiala ,,L" . Apoi , el si`a scos de la gat alt lantisor pe care se afla initiala numelui meu.!

L:-Te iubescc.!
Eu:-Si euu.!:x

M`a luat in brate ,dar aud pe cineva care ma striga. Era Diana . BFF-ul meu.!:x
D:-Ce faci tuu.?:>
Eu:-Bine tuu.!:D
D:-Hai vino pana afara..:D
Eu:-De cee.?
D:-Noi , toti si Luis avem o mare surpriza pentru minee.!
Eu:-Ce este.?
D:-Ehh.!
L:-Iubire , ai incredere in noi.! si imi pune mana la ochi.

M`au dus afara. Si au venit toti din local [ invitatii :)) ] , iar cand Luis mi`a luat mana de la ochi , ghiciti ce-am vazuttt.! Erau parintii mei cu noua mea masinaa.!

Mama:-La multi ani scumpoo.!
Tata:-La multi ani.!
Eu:-Uuu.!:x Mersii.!

Si fug sa ii iau in brate. C
Mama:-Noi trebuie sa plecam , dar Diana si Luis ne`ai convins sa venim , iar asta este cadoul tuturor pentru tinee.! Noua ta masinaa.!
Eu:-Multumescc.!
Tata:-Sa ai grija draga mea.! O sa aiba Luis grija sa inveti sa conduci.
Eu:-Off.! :)) Mersi tatii.!
M&T:-Noi am plecat scumpoo.@
Eu:-Dejaa.?
M:-Da , te iubim.!
Eu:-Si eu..!

Si au plecat. Toti au mers in local , iar eu am ramas afara putin suparata.. Nu am observat ca [....]







*Partea 3*

Si au plecat. Toti au mers in local , iar eu am ramas afara putin suparata.. Nu am observat ca Luis a ramas afara.
L:-Lasa Carla.. Stii ca ei te iubesc , asa cum o fac si eu , dau trebuie sa ii intelegi.
Eu:-Ii inteleg , dar macar 30 de minute puteau sa-si faca timp pentru mine..[si pufnesc in plans]
L:-Pff..Lasa draga mea. E ziua ta.! Ai timp sa fii suparata , dat azi bem.!
Eu:-Pff:)) Binee.! Multumesc.!
L:-Off.! Cu placere.!

Si intram inauntru. Toti dansau. Era cea mai frumoasa petrecereee.! Toti se distrau , chiar si eu.!

Eu:-Hei Dianaa.!
D:-Hei sarbatorit-o.![si am ciocnit un pahar cu sampanie]
Eu:-Ce facii.?:D
D:-Binee.! Iti place petrecerea.?
Eu:-Nu chiar..
D:-De ce.?
Eu:-Nu-mi placee.! O ador.!
D:-Ohh.! Ma bucur scumpoo.!
Eu:-Eu ma duc sa dansez.! Vii.?
D:-Loogic.!

Moamaa.! Bestiala petrecerea.! Era 12 noaptea si cam toti erau beti.:]] . Hmm..Unde or fi Diana si Luis.?

Ma duc in curte , iar din spate auzeam niste rasete. Erau Matt si Mike care radeau , dar nu stiam de ce. Da` ce ras aveauu..:)))) . Of`of.f! Colegii mei.!:D E cel mai tare majorat.! Ma duc si eu sa rad cu ei.!

Matt:- Oo fratee.! Da` esti tare.!
Mike:- Baa.! Esti penal.! Sa te vada numai Carla.!
Eu:- Heii baieti.! Pe cine sa vad.?:D
Matt:-Opaaa.1
Eu:-Cee.!?

Nu pot sa cred.! Era sa cad din picioare.! Diana si Luis.?! Cum naiba.? De ce se sarutau in spatele Localului intr-un leagan.? Da` stai ca asta nu era doar un sarut.!

L`am luat pe Matt[care stia sa conduca] l`am tras in masina si i`am zis sa ma duca acasa , pentru ca era singurul sofer care nu era beat.

Am ajuns acasa m`am dus la mine in camera si am inceput sa plang.! 





*Partea 4*

Am ajuns acasa m`am dus la mine in camera si am inceput sa plang.! Tocmai azi.?! Tocmai ei.?! Cum naibaaa.?! Nu ma puteam opri din plans cand cineva a batut la usa camerei mele.

Eu:-Cine e.?!
M:-Sunt Matt printesa..

Pff.! Am uitat cu totul de ell..:|.
Eu:-Vin acum..
M:-Mersii.. Of saraca de tine. Ce-ai plans asa.?
Eu:-Cum naiba sa nu plang Matt.!? Chiar azi , de ziua mea , si`au gasit.! Chiar ei.?! Iubitul meu si cea mai buna prietena.?!
M:-Of`of.. Vino-ncoace..

Si ma ia in brate. Pe Matt il cunosteam inca de la gradinita si il iubeam enorm.! Il consideram fratele meu si se pare ca el e singurul care m-a tradat.! As fi preferat sa-l vad pe Luis cu Anne decat facand dragoste cu cea mai buna prietena chiar de ziua meaa.! Ii urasc pe amadoii.!

M:-Pff..Cred ca o sa raman aici in noaptea asta..
Eu:-Off Matt , nu trebuie sa te deranjezi..
M:-Nu , mie doar frica ca o sa-ti faci ceva si dupa pic eu de vina ca eu te-am dus acasa:))
Eu:-Nu te teme ca nu fac nimic..
M:-Maa..Eu stau aici sa fiu sigur..
Eu:-Okk.! Esti cel mai bun.
M:-Auzi..Da` nu vrei sa mergem sa mancam ceva in bucatarie.?!
Eu:-Da` n`ai manac la petrecere.? Infine..Nu se mai poate numi asa..
M:-N`am apucat..:)).
Eu:-Nici eu..Mie cam foame.
M:-Hai sa mergem.!
Eu:-Okee.!

Am avut noroc. Am gasit niste suc in frigider si niste fructe , asa ca am comandat o pizza chiar daca era 2 dimineataa..:)). Si sa nu`ti vina sa crezi ce a venit cu pizza..:|







*Partea 5*

Am avut noroc. Am gasit niste suc in frigider si niste fructe , asa ca am comandat o pizza chiar daca era 2 dimineataa..:)). Si sa nu`ti vina sa crezi ce a venit cu pizza..:| .. Luis.:|.

Eu:-Matt.?! Iei tu pizza.? Nu vreau sa-i deschid..
M:-Bine.
L:-Carlaa.!
M:-Frate`fratee.! Las-o.!
L:-Ce stii tu ma.?!
M:-Stiu. Am ascultat-o.! A fost foarte urat ce ai facut..
L:-Stiu , si imi pare foarte rau , a fost doar o gluma , dar..
Eu:-"Dar.." Dar ce.?! Ti`ai batut joc de mine atatia ani.! Acum lasa-ma naibii sa-mi traiesc viata.! Am avut incredere in tine si in nemernica aia si m-ati tradat.!Va urasc pe amadoi.!

Dupa ce am spus toate astea am fugit la mine in camera , iar Luis a vrut sa vina dupa mine , dar Matt l-a oprit.
M:-Cred ca-i mai bine sa pleci..
L:-Bine , dar nu o sa ramana asaa.!
M:-Las-o balta frate.. Ai pierdut-o.!


A plecat.. Matt a urcat sus la mine. Eu stateam cu un cutit in mana si plangeam..

M:-Carla.?! Te rog deschidee.. Carla.?!
Eu:-Lasa-ma Matt.! Simt ca mor.! M-am saturat de viata total.!
M:-Carlaa.?! Lasa te rog ...
Eu:-Nu.! Nu am sa las cutitul.!
M:-Cee.?! Esti nebuna.?! Ai un cutit.?
Eu:-Da.! M-am saturat sa-l vad pe Luis , il urasc .!
M:-Oke , am inteles , dar tu vrei sa-mi rupi si mie inima.?!
Eu:-Poftim.?
M:-Carla , tu imi esti ca o sora , stii ca mi`am pierdut adevarata sora si nu mai pot pierde pe cineva..
Eu:- Imi pare rau Matt , dar asta e decizia mea. Viata mea se termina aici,!

Am inceput sa-mi tai usor venele.. Sangele curgea puternic cand [..]







*Partea 6*

Am inceput sa-mi tai usor venele.. Sangele curgea puternic cand Matt a spart usa , dar eu lesinasem deja.. Pierdusem deja prea mult sange.


Simteam cum imi arde capul si nu ma puteam misca. In jurul meu se auzeau multi oameni..

Stiu. S-ar putea ca asta sa fie sfarsitul meu , dar de ce se termina atat de repede.?! Oare asta sa fie toata povestea vietii mele.? Intr-un fel prefer sa nu aflu , dar stiu ca finalul va fi ciudat..


Acum , in ultimele clipe din viata as vrea sa ma gandesc la tot ce am facut si la tot ce as fi vrut sa fac, la tot ce regret , la clipele frumoase , dar mai ales la faptul si la persoana pentru care eu sunt dispusa sa mor. Toate visele mele , tot rau , binele si tot ce a fost in viata mea simt ca se spulbera. Acest gest , de a-mi lua viata , pe care as vrea sa nu-l regret atat de mult m-a secatuit de tot ce a fost frumos , dar mai ales de tot ce putea fi frumos.


Acum , stau si ma intreb , oare mai primesc vreo sansa la viata.? Oare Matt o sa ma ierte vreodata ca nu mi-a pasat.? As vrea acum sa ma trezesc sa-i spun tot ce nu am apucat sa-i spun si sa facem impreuna tot ce as fi vrut sa facem.. Mi-as fi dorit ca aceasta zi sa nu fi venit niciodata , dar se pare ca asa imi este dat , sa mor pentru o persoana care m-a ranit profund. Oare merita toate acestea.?

Asta mi-ar putea fi sfarsitul.?






*Partea 7*

Asta mi-ar putea fi sfarsitul.? Mda..As fi vrut eu , dar se pare ca nu. Matt a sunat la timp ambulanta , iar medicii au reusit sa ma stabilizeze.


M:-Pfff.! Ce a fost mai in capul tau.?!
Eu:-Nimic.?
M:-Exact.! Nimic.! Auzi..Tu nu mai gandesti.?
Eu:-Ba da , dar intelege sa nu pot sa traiesc cu gandul ca m-au tradat amadoi. Suna telefonul. Unde-mie.?
M:-Aici , poftim.
Eu:-Mersi.
M:-Cine e.?
Eu:- Tradatoarea..
M:- Nu raspunzi.?
Eu:- Nici gand.!
M:-Faci cum vrei.
Eu:- Matt.?
M:-Aa?
Eu:-Multumesc , multumesc mult.
M:-Cu placere.

Wow , Matt era diferit , mereu l-am iubit si tratat ca pe fratele meu , iar acum el a luat asta in serios , el e singura persoana in care mai pot avea incredere acum.

Vroia sa plece , dar vroiam sa mai stea cu mine , nu trebuia sa-l las , nu vroiam sa raman singura.

Eu:-Matt.?
M:-Da.?
Eu:-Unde pleci.?
M:-Te las sa te odihnesti.
Eu:-Nu , mai stai putin cu mine.
M:-Bine , scumpo.
Eu:- Mama si tata trebuie sa afle.?
M:-Mmpaii..


Intra mama ca o tornada in salon.
Eu:-Mersi Matt.
M:-Cu placere.

Si iese razand de mine:)). Of`of.
Mama:-Ce a fost in capul tau.? Ai innebunit.? Nu esti atenta pe unde mergi.? Ai baut , nu.?
Eu:-Ce-am facut.?
Mama:- Pai..Matt mi-a spus ca erai ametita , ca iti era rau si ai cazut peste un cutit.
Eu:-Da`da. Mi-a fost rau , am avut o cadere de calciu.


Matt se uita pe fereastra de la usa si mi-a facut cu ochiul . Multumesc Domnului ca am scapat.

Mama:- Gataa.! Nu mai merge asa.!
Eu:-Ce nu mai merge.?
Mama:- Atatea accidentee , nu o mai poti tine asa.
Eu:- Ce accidente mai.?! E primu` , ce ai.?
Mama:- Te muti cu noi la Londra.
Eu:- Whattttt.?!
Mama:- Da`da , ai auzit bine domnisoara , te muti.!
Eu:- Niciodataa.!
Mama:- Maine plecam.!
Eu:- Fuck.! Nu plec nicaieri fara Matt , el m-a salvat , poate o sa aiba nevoie de mine.
Mama:- Si Luis.?
Eu:-Ce-i cu el.?
Mama:- De el nu-ti mai pasa.?
Eu:- Nuu.. De ce.?
Mama:- V-ati despartit.?
Eu:-Ti se pare ca e aici.? Nu , deci..Da.! Ne-am despartit.!
Mama:-E perfect.! Nu te mai retine nimic.! Mergi cu mine in Anglia.!
Eu:-Ti-am zis ca nu plec fara Matt.!
Mama:- Facem [.....]




*Partea 8*

Eu:-Ti-am zis ca nu plec fara Matt.!
Mama:- Facem cum zici tu. Nu am sa te despart de Matt , dar cu o conditie.
Eu:- Spune.!
Mama:- Mergi cu noi in Anglia , merge si Matt si toti suntem fericiti , bine.?
Eu:- Mamaaaa , dar eu nu cre
Matt:- Binee.!
Eu:-Matt.?!
Matt:- E spre binele tau Carla , ai mei sigur sunt de-acord.
Mama:-Ii poti anunta acum.?
Matt:-Paii..Am facut-o deja acum 5 minutee.
Mama:- Bine , maine dimineata la ora 7 sunteti in fata apartamentului Carlei , bine.?
Matt:-Binee..
Mama:-Eu trebuie sa plec sa-l anunt pe tatal tau ca ajungem la pranz in Anglia , oke.?
Eu:-Da`da , dute.!


Iese razand din camera. Dupa ce a plecat am pufnit in ras.
Matt:-Ce-ai ma.?! =]]
Eu:-Nimica.
Matt:-Ce razi asa.
Eu:- Esti asa simpatic:]]. Doamne , ai vazut ce fata a facut mama cand i-ai zis ca ai vorbit deja cu parintii tai.?
Eu:-Daa =]].
Matt:- Paii.. Acum ce facem.?
Eu:- Paii..Plecam de la spital , sigur mama a vorbit cu doctorii , deci..:]]

Atunci intra mama pe usa si zice:
Mama:- Am vorbit cu medicii , poti pleca acum , dar nu ai voie sa faci efort , deci Matt iti va cara lucrurile.
Matt:-Chiar daca avea voie , tot pe mine ma punea sa le car:))
Eu:-Matt.! Ce minti.? =]]
Matt:-Glumeam`glumeam.
Eu:-Vom avea grija mama , stai linistita.
Mama:-Oke , v-am lasat porumbeilor;]]


Mdaa:]] Porumbei pe naiba =]]. Era 5 dupa-amiaza si eu cu Matt stateam in salon la mine si radeam.

Dupa 5 minute mi-am impachetat si am facut oridine in salon . Cand sa iesim pe usa , Matt m-a sarutat.WTF.?! Mi-e ca un frate , de ce ar face asa ceva.? M-am urcat in masina la el si n-am scos niciunul nici un cuvant pe parcursul drumului spre casa. Cand am ajuns , Matt mi-a deschis usa masinii si mi-a carat lucrurile sus.

Matt:-Carla.?
Eu:-Da.?
Matt:- Imi pare rau pentru ce am facut la spital , poti uita.?
Eu:- De ce sa uit.?
Matt:-Am fost un prost , ne stim de dinainte de gradinita , nu cred ca tu simti la fel ...






2 comentarii: